al. Krzywoustego 11, 40-870 Katowice     32 254 36 79      sekretariat@sp58katowice.pl  
rodo   vulcan         bip logo  

Tablica informacyjna. Dofinansowanie w SP 58.

Rządowe programy realizowane w szkole.

Współpraca miasta Katowice z organizacją UNICEF.

Programy i projekty realizowane w naszej szkole.

Doradztwo zawodowe. Wybór szkoły. Oferty szkół.

Poznaję - planuję - wybieram. Mapa karier.

"afazJA - możeMY", "WychodziMY poza schemaTY"

Innowacje nauczycieli - inkubator Popojutrze 2.0.

pdf Regulamin konkursu

2024/2025

pdf Nabór do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2024-2025 - Informacja dla Rodzica

 

AKCJA

REKRUTACJA

czerwona strzalkasp58 logo pfirm 

 

Szkoła Podstawowa nr 58
z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach.

pinezka Al. Bolesława Krzywoustego 11
40-870 Katowice

telefon 32 254-36-79
mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 szkoła szkic

 

Jeżeli dziecko zamieszkuje

w obwodzie Naszej szkoły:

  • ul. Mieszka I – wszystkie numery
  • ul. Tysiąclecia – numery od 3 do 47 (nieparzyste)
  • ul. Tysiąclecia – numery 16, 18, 20, 22, 24
  • ul. Zawiszy Czarnego – numery 2, 6, 8, 10

 

czerwona strzalka Pierwszy etap rekrutacji trwa od 11 marca do 22 marca 2024 r.

czerwona strzalka Zgłoszenie kandydata do przynależnej mu obwodowej szkoły podstawowej odbywa się w systemie elektronicznym: https://katowice.e-nabor.pl.

czerwona strzalka Po dokonaniu zgłoszenia w systemie elektronicznym rodzic powinien wydrukować wygenerowane zgłoszenie, a następnie podpisane (wraz z załącznikami) przekazać do szkoły obwodowej.

 

Jeżeli dziecko zamieszkuje

poza obwodem Naszej szkoły:

zielona strzalka Drugi etap rekrutacji trwa od 22 kwietnia do 7 maja 2024 r. (decydując się na szkołę inną niż obwodowa, nie bierzemy udziału w pierwszym etapie rekrutacji).

zielona strzalka Wniosek o przyjęcie kandydata składamy w systemie elektronicznym: https://katowice.e-nabor.pl.

zielona strzalka Następnie drukujemy i przekazujemy podpisany wniosek wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do placówki pierwszego wyboru.

 

  Dzien otwarty 03 2024 

Klasa sportowa: kajak polo 2024/2025 klasa 4.

Dokumenty, które należy złożyć:

1) Wniosek do pobrania w sekretariacie lub na stronie szkoły (podpisany przez obu rodziców).
2) Oświadczenie rodziców do pobrania w sekretariacie lub na stronie szkoły (podpisane przez obu rodziców).
3) Zaświadczenie lekarskie POZ o braku przeciwskazań.

Dokumenty można składać od 18.03.2024 godz. 8:00 do 05.04.2024 godz. 13:00 w sekretariacie szkoły.

Test sprawnościowy odbędzie się 16.04.2024 godz. 16:00 w sali gimnastycznej.

Informacje o zakwalifikowaniu się do oddziału zostaną podane 30.04.2024 godz. 13:00.

Potwierdzenie woli przyjęcia do oddziału od 30.04.2024 do 10.05.2024 godz. 13:00.

Dostarczenie świadectw ukończenia klasy 3. szkoły podstawowej od 21.06.2024 do 28.06.2024.

Lista kandydatów przyjętych 03.07.2024 godz. 13:00.

 

Zobacz artykuł: Szkoła dziś.

 

Dodatkowe zajęcia w ramach oferty
Środowiskowego Programu Profilaktycznego „Razem raźniej”
październik – listopad 2024

Nazwisko i imię realizatora

Rodzaj zajęć

Termin realizacji

Bilińska Magdalena
Prandzioch Aleksandra

LEKKIM KROKIEM PRZEZ MUZEA
WYCIECZKI PO MIEJSCACH KULTURY

SOBOTA
TERMINY DO UZGODNIENIA

Brzezina Agnieszka
Ogórek Beata

SPOTKANIA Z KULTURĄ

PIĄTEK
TERMINY DO UZGODNIENIA

Brzezina Agnieszka
Sordyl Katarzyna

KLUB KRAJOZNAWCZO-TURYSTYCZNY

SOBOTA
TERMINY DO UZGODNIENIA

Grabizna-Kusz Edyta
Labus Karolina

KOŁO MŁODYCH BIOLOGÓW
ZAJĘCIA TERENOWE EKOLOGICZNO-PRZYRODNICZE

SOBOTA
TERMINY DO UZGODNIENIA

Guziak Anna
Knapik Joanna

CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE
WYJŚCIA DO CIEKAWYCH MIEJSC W REGIONIE

PIĄTEK
TERMINY DO UZGODNIENIA

Kuczmik Ewa

PIŁKA NOŻNA DLA NAJMŁODSZYCH
ZAJĘCIA SPORTOWE DLA UCZNIÓW kl. 1 – 4

CZWARTEK
14:35 – 15:35
PIĄTEK
13:30 – 14:30

Lagierska Danuta

RAZEM PRZEZ SIATKĘ
ZAJĘCIA SPORTOWE DLA UCZNIÓW kl. 4 – 8

PONIEDZIAŁEK
15:25 – 16:25

Kukułka Patrycja
Marcinkowska-Baran Magdalena

SOBOTA W TERENIE
POZNAWANIE ATRAKCJI NAJBLIŻSZEJ OKOLICY

SOBOTA
TERMINY DO UZGODNIENIA

Koordynator: mgr Agnieszka Baczyńska  

 

Wykaz zajęć dodatkowych dla uczniów - I okres 2024/2025

Zajęcia

Dzień

Godzina

Sala

Klasy

Prowadzący

„Ładne literki” – spotkania z kaligrafią

poniedziałek

12:45

42

1-3

Piotr Chmielowiec

graMY

poniedziałek

12:45

49

1-3

Agata Warwas

Tańcowała igła z nitką

poniedziałek

13:45

48

1-3

Anna Jasińska-Sikora

Tańcowała igła z nitką

poniedziałek

13:45

42

1-3

Barbara Gawłowska

Haft i szydełkowanie

poniedziałek

14:35

44

1-3

Elżbieta Wodarczyk

Robotyka

poniedziałek

8:00

57

2

Małgorzata Błotko

Zajęcia teatralne we współpracy z MDK

wtorek

8:00

M

1-3

Agnieszka Brzezina

Rozwijanie funkcji poznawczych z wykorzystaniem
zabaw i gier dydaktycznych

wtorek

13:45

36

1-3

Beata Ogórek

Gramy na bum rurkach

wtorek

14:35

34

1-3

Barbara Gawlas

Kodowanie na dywanie

środa

13:45

42

1-3

Emilia Siemianowska

Aktywności matematyczne

czwartek

13:45

34

1-3

Joanna Knapik

Śpiew, granie i zabawa

poniedziałek

13:45

57

4-8

Maria Pałka

Szachy

poniedziałek

14:35

42

4-8

Ewelina Darul

Język hiszpański

poniedziałek

15:25

57

4-8

Aleksander Skrzyś

Godzina z teatrem

wtorek

14:35

42

4-8

Zofia Błońska

Doskonalenie pływania

środa

14:35

B

4-8

Damian Gorzela

Język włoski

czwartek

14:35

57

4-8

Katarzyna Kaczmarczyk

Tajemnice historii

czwartek

15:25

48

4-8

Dariusz Garncarczyk

„Potrafisz” – zajęcia plastyczno-techniczne

piątek

13:45

57

1-8

Joanna Kwiecień

Dziennikarstwo

piątek

13:45

54

4-8

Joanna Gorzela

Multisport

piątek

14:35

S

4-8

Danuta Lagierska

Egzamin z języka angielskiego

poniedziałek

15:25

42

8

Katarzyna Trembaczowska-Brom

Egzamin z matematyki

czwartek

7:10

43

8

Karolina Walaszczyk-Szkutnik

Egzamin z języka polskiego

piątek

14:35

53

8

Magdalena Bilińska

sp58 logo pr 09

Środowiskowy Program Profilaktyczny "DZIECI TYSIĄCLECIA - INTEGRACJA"

1. Założenia wstępne

Środowiskowy Program Profilaktyczny "DZIECI TYSIĄCLECIA" był realizowany od 2001 do 2020 roku na terenie Osiedla Tysiąclecia Dolnego. Początkowo adresatami byli uczniowie szkół podstawowych nr 58 i 66. Gdy Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej weszła w skład Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1, oferta programowa została dostosowana do potrzeb:

  • uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych;
  • potrzeb rozwojowych uczniów szkoły podstawowej i szkoły gimnazjalnej.

Do zmianie systemowej nasza placówka stałą się Szkołą Podstawową nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej i nasz Środowiskowy Program Profilaktyczny nadal był realizowany. Według koncepcji stał się istotnym elementem budowania integracji środowiska szkolnego - środowiska bardzo różnorodnego pod względem dotychczasowych doświadczeń, potrzeb, oczekiwań i możliwości. Główny cel programu niezmiennie obejmuje działania zmierzające do zagospodarowania czasu wolnego dzieci poprzez zaproponowanie różnorodnych form aktywności: tak fizycznej, jak i umysłowej.

Program obejmował prowadzenie zajęć:

A. zajęcia cykliczne:

  • sportowe,
  • terapeutyczne,
  • artystyczne,
  • dydaktyczno-wyrównawcze,
  • rozwijające zainteresowania przedmiotowe i pozaprzedmiotowe.

B. imprezy okazjonalne:

  • wycieczki turystyczno-edukacyjne,
  • spotkania okolicznościowe (np. mikołajki),

C. formy oddziaływania przeznaczone dla dzieci z udziałem ich rodziców:

  • wspólne zajęcia sportowe,
  • imprezy integrujące środowisko wychowawcze - rodziny i środowisko lokalne,
  • festyny programowe.

W zależności od aktualnych potrzeb środowiska lokalnego charakter i specyfika prowadzonych zajęć będzie ma bieżąco modyfikowana.

2. Koordynator merytoryczny programu:

Pomysłodawczynią i pierwszym koordynatorem byłą Pani mgr Maria Bernad — psycholog szkolny; doradca metodyczny ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej w Katowicach. Od 2013 roku koordynatorem była Pani mgr Agnieszka Baczyńska.

3. Metody współpracy z rodzicami uczestników programu:

  • udział rodziców w imprezach programowych i zajęciach sportowych o charakterze rodzinnym,
  • indywidualne konsultacje z realizatorami zajęć programowych,
  • poradnictwo wychowawcze dla rodziców.

4. Działania związane z wdrożeniem programu do realizacji:

  • złożenie u koordynatora programu propozycji zajęć przez nauczycieli ZSI nr 1 zainteresowanych udziałem w realizacji programu,
  • przeprowadzenie wśród uczniów ZSI nr 1 (kl. 4-6 SP i kl. I-III gimnazjum) ankiety dotyczącej ich zainteresowań i potrzeb,
  • opracowanie projektu programu i złożenie go u Pełnomocnika Prezydenta Katowic ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień,
  • organizacja spotkań potencjalnych realizatorów proponowanych zajęć w celu uzgodnienia harmonogramu zajęć dla dzieci i młodzieży,
  • prezentacja wśród uczniów szkoły oferty programowej.

Co uczniowie robili po lekcjach w Szkole Podstawowej nr 58 w Katowicach?

Tego typu pytanie zadają sobie niejednokrotnie mieszkańcy Osiedla Tysiąclecia, którzy są rodzicami dzieci w wieku szkolnym. Jak znaleźć kogoś, kto w mądry sposób zaproponuje naszym pociechom "lekarstwo na nudę"?
Częściowo odpowiedź na to pytanie znaleźli rodzice naszych uczniów, bo tu był realizowany
Środowiskowy Program Profilaktyczny pod nazwą "DZIECI TYSIĄCLECIA - INTEGRACJA".

Pod tą nieco tajemniczą nazwą kryje się sposób zagospodarowania czasu wolnego dzieci poprzez zaproponowanie im różnorodnych form aktywności - tak fizycznej, jak i umysłowej.

Popołudniami oraz w weekendy dzieci mogą spotkać się ze swoimi nauczycielami w nieco innej, "nielekcyjnej" atmosferze. Mogą poćwiczyć w sali gimnastycznej, spełnić się artystycznie poprzez udział w zajęciach plastycznych, teatralnych, muzycznych, pogłębić umiejętności posługiwania się komputerem, czy pod okiem nauczyciela odrobić lekcje lub lepiej poznać świat w trakcie wyjść lub wycieczek programowych. Są też zajęcia wspomagające rozwój dzieci o charakterze terapeutycznym. Dzieci mogą też uczestniczyć w zajęciach na basenie szkolnym pod opieką trenera pływania i ratownika.

W ramach programu organizowane są nawet zajęcia sportowe dla rodziców.

Trzykrotnie w trakcie roku szkolnego modyfikowana jest oferta programowa, realizatorzy proponują dzieciom i młodzieży atrakcyjne i potrzebne formy spędzania czasu wolnego.

 sp58 logo pr 09

Koordynatorzy merytoryczni programu:
mgr Maria Bernad, mgr Agnieszka Baczyńska

Szkolny koordynator: dr Krystian Płotkowski

Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych.

{tab Założenia programu|red}

Rządowy program dofinansowania szkół podstawowych „Cyfrowa Szkoła”jest programem pilotażowym, realizowanym od 4 kwietnia 2012 r. do 31 sierpnia 2013 roku i obejmującym 398 szkół z całego kraju. Przyjęta formuła wspierania uczestników programu uwzględnia odmienne warunki pracy szkół oraz wybrane przez nie warianty korzystania ze sprzętu cyfrowego. Wnioski z ewaluacji pilotażu mają posłużyć do zaprojektowania wieloletniego programu rządowego obejmującego swym zasięgiem wszystkie szkoły. Przygotowuje się także kolejną edycję szkoleń w programie MEN  „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”. Od września 2013 do czerwca 2015 roku, szkolenia te obejmą szerszą grupę szkół zainteresowanych zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w poprawie nauczania. Projekt „Cyfrowa Szkoła” składa się obecnie z czterech elementów:>

  • zaopatrzenie około czterystu szkół w nowoczesne pomoce dydaktyczne,
  • e-uczeń: zapewnienie uczniom z tych szkół dostępu do pomocy dydaktycznych w szkole i domu
  • e-nauczyciel: podnoszenie jakości nauczania uczniów,
  • e-zasoby edukacyjne stworzenie elektronicznych zasobów edukacyjnych, w tym bezpłatnych e-podręczników

Jesienią 2012 roku uruchomiono moduł e-szkoła w wybranych losowo szkołach podstawowych z całego kraju i wyposażono je w określony przez nie sprzęt komputerowy oraz pomoce dydaktyczne. Dostawy sprzętu do wszystkich szkół zakończyły się w grudniu 2012 roku. Maksymalna kwota wsparcia finansowego dla organów prowadzących każdą szkołę była zależna od liczby uczniów w szkole i wahała się pomiędzy 200000 zł. Organ prowadzący był zobowiązany do wniesienia dwudziestoprocentowego wkładu własnego uzupełniającego dotację.

Ważne daty związane z realizacją tej części „Cyfrowej Szkoły” zawiera tabela:

Lp.

Zadanie

Termin realizacji

1

Złożenie przez dyrektorów do organów prowadzących szkół wniosków dotyczących udziału w programie.

do dnia 18.04.2012 r.

2

Złożenie do wojewodów przez organy prowadzące wniosków o udzielenie wsparcia finansowego.

do dnia 30.04.2012 r.

3

Kwalifikacja wniosków przez wojewodów i przekazanie przez wojewodów ministrowi właściwemu do spraw oświaty i wychowania informacji o łącznej wysokości przyznanych kwot wsparcia finansowego wraz z kopią protokołów z postępowania kwalifikacyjnego.

do dnia 14.05.2012 r.

4

Wystąpienie ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania do ministra właściwego do spraw finansów publicznych z wnioskiem o uruchomienie środków budżetu państwa zaplanowanych w rezerwie celowej w podziale na poszczególne województwa, zawierającym propozycję podziału środków pomiędzy poszczególne województwa.

do dnia 21.05.2012 r.

5

Przedłożenie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych przez wojewodów wniosków o zwiększenie budżetu, z podaniem klasyfikacji budżetowej.

do dnia 25.05.2012 r.

6

Wykorzystanie przez organy prowadzące wsparcia finansowanego.

do dnia 31.12.2012 r.

7

Rozliczenie dotacji przez organy prowadzące oraz przekazanie wojewodzie sprawozdań przez organy prowadzące.

do dnia 15.01.2013 r.

8

Przekazanie przez szkoły organom prowadzącym sprawozdań z realizacji zadań polegających na wdrożeniu TIK w proces nauczania, określonych w pkt. VI.3 programu.

do dnia 10.06.2013 r.

9

Przekazanie przez organy prowadzące wojewodom sprawozdań z realizacji programu.

do dnia 30.06.2013 r.

10

Przekazanie przez wojewodów ministrowi właściwemu do spraw oświaty i wychowania sprawozdań z realizacji programu.

do dnia 15.07.2013 r.

11

Analiza i ocena efektów realizacji programu.

do dnia 31.08.2013 r.

W listopadzie 2012 roku rozpoczęła się realizacja komponentu e-nauczyciel będącego wsparciem szkół uczestniczących w programie „Cyfrowa Szkoła”. Jego celem jest uzyskanie poprawy nauczania i uczenia się uczniów dzięki wdrożeniu w szkołach technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK). Liderem programu jest Ośrodek Rozwoju Edukacji, a partnerem programu - Centrum Edukacji Obywatelskiej. Instytucje te prowadzą działania w ramach projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”, wspieranego przez fundusze Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Społeczny). Program ma charakter edukacyjny, ma służyć poprawie efektów uczenia się uczniów, rozwijaniu kompetencji kluczowych. Dostępny w szkołach sprzęt cyfrowy ma umożliwić nauczanie metodą projektu, przybliżyć warunki pracy szkoły do warunków spotykanych przez ucznia poza szkołą. Założeniem programu jest rozsądne wykorzystanie TIK w nauczaniu poszczególnych przedmiotów i w życiu szkoły. Według CEO „szersze wykorzystanie technik informacyjno-komunikacyjnych w szkole, stanowi ambitną zmianę, która często wymaga wprowadzenia rozwiązań organizacyjnych i innych, niż dotychczasowe, sposobów organizacji lekcji i metod nauczania. Najważniejszą zmianą będzie wypracowanie przez nauczycieli nowych nawyków pracy z uczniami przy realizacji obowiązujących wymagań szczegółowych podstawy programowej przedmiotów ogólnokształcących. Rodzaj wprowadzanej zmiany w dużym stopniu zależeć będzie od przyjętych rozwiązań sprzętowych i wariantów oprogramowania, a także wybranej przez szkołę koncepcji wykorzystania sprzętu cyfrowego i już posiadanych przez nauczycieli umiejętności posługiwania się TIK.

Program wspiera proces zmian w sposób uwzględniający warunki i decyzje podejmowane indywidualnie przez same szkoły. Dyrektorzy i nauczyciele mogą wybrać z prezentowanych im przykładów dobrych praktyk wcześniej wypracowanych w innych programach. Skala i nowatorstwo pilotażowego programu wymagają współpracy szkół, które wybrały podobne rozwiązania sprzętowe i współpracy nauczycieli uczących tych samych przedmiotów szkolnych. Program zakłada gotowość szkół i nauczycieli do dzielenia się nowymi praktykami. Są one zbierane i udostępniane w trakcie konferencji, szkoleń, poprzez spotkania lokalnych sieci nauczycieli i na platformie internetowej”.

W ramach programu ORE i CEO zapewniają uczestnikom wsparcie w postaci:

- szkoleń stacjonarnych (warsztaty, wykłady),

- konferencji ogólnopolskich,

- konferencji regionalnych,

- spotkań lokalnych (lokalnych sieci),

- szkoleń zdalnych w formie interakcyjnego kursu internetowego.

Szkoły uczestniczące w programie zostały połączone w lokalne sieci szkoleniowe. Umożliwią one szkołom, które wybrały podobne rozwiązania informatyczne wymianę doświadczeń i współpracę. Sieci mają także ułatwić propagowanie dobrych praktyk dydaktycznych. Szkolni koordynatorzy zaś zorganizują w ich ramach współpracę grup nauczycieli uczących tych samych przedmiotów szkolnych i wykorzystujących w pracy z uczniami TIK.

belka ORE kapital

{tab Cyfrowa Szkoła w ZSI|grey}

W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła uczestniczyła w rządowym programie pilotażowym „Cyfrowa szkoła”.
Jako jedyna placówka w Katowicach zakwalifikowaliśmy się do programu.

Co zyskaliśmy?

Nowy sprzęt multimedialny o wartości ok. 170 000, 00 zł w tym:

  • 2 mobilne pracownie komputerowe wyposażone w 28 laptopów uczniowskich;
  • 20 laptopów do pracy dla nauczycieli;
  • Szafka do przemieszczania komputerów,
  • 2 projektory multimedialne,
  • 2 tablice interaktywne;
  • wizualizer,
  • zestawy głośników;
  • drukarki, skanery.

Powiększyliśmy swoje zasoby o nowy sprzęt

  1. Zakupiony sprzęt udostępniliśmy uczniom.
  2. Uruchomiony został Internet bezprzewodowy.
  3. W świetlicy udostępnione zostały komputery dla uczniów.
  4. Przeprowadzonych zostało około 250 lekcji z wykorzystaniem TIK.
  5. Organizowaliśmy konkursy miejskie i międzyszkolne przygotowując interaktywne testy: „Bezpieczna droga do szkoły”, „Był sobie człowiek”.
  6. Przeprowadzone zostały lekcje otwarte dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej katowickich szkół – Jak pracować z multibookiem?
  7. Nauczyciele opracowali szereg ciekawych materiałów dydaktycznych do prowadzenia lekcji, które zostały udostępnione w zakładce „Dobre praktyki”.

Zalety programu:

  1. Zadaniem nauczycieli prowadzenie lekcji metodami aktywizującymi z wykorzystaniem TIK zwiększyły poziom motywacji do nauki u ok. 65% uczniów;
  2. Zdaniem nauczycieli zwiększyła się aktywność uczniów na lekcji u ok. 62% uczniów;
  3. Zdaniem nauczycieli u ok. 70% uczniów wzrosło aktywne uczestnictwo wróżnych formach pracy zespołowej;
  4. Ok. 65% uczniów zwiększyło swoją aktywność w zakresie rozwijana zainteresowań;
  5. Rozpoczęliśmy długofalowy proces budowania społeczeństwa informacyjnego.

2015/2016

 Wyposażenie klas w ramach Cyfrowej Szkoły

{tab Projekty w ZSI 2012/2013|red}

 Bezpieczna droga do szkoły

 II Środowiskowe Spotkania Edukacyjne: "W co się bawić?" - wczoraj i dziś na Śląsku

 Kraje Unii Europejskiej od 2004 i 2007 roku

 Sześciolatek w szkole

{tab Dobre praktyki w ZSI 2012/2013|grey}

Edukacja wczesnoszkolna

 Klasa 2: Układanie i rozwiązywanie zadań tekstowych do ilustracji: mnożenie liczb w zakresie 30.

 Klasa 2: Wyszukiwanie informacji na temat wskazanych przez nauczyciela ptaków zimujących w Polsce na stronach WWW. Wykonanie plakatów przedstawiających wybrane ptaki wraz z ich opisem.

 Klasa 2: Zwierzęta z Antarktydy, omawianie lektury „Zaczarowana zagroda”. 

Język polski

 Klasa 4: Kraina języka. Formy czasów.

 Klasa 4: Genealogia dla początkujących - HOSPITACJA DIAGNOZUJACA. Prezentacja do lekcji.

 Klasa 4: Co powinniśmy wiedzieć o redagowaniu tekstu zaproszenia?

                Prezentacja do lekcji: Zaproszenie

 Klasa 5: Wielkanocna radość. Tradycje i zwyczaje wielkanocne.

                Prezentacja do lekcji: Wielkanocne zwyczaje

 Klasa 5: O najsłynniejszym rycerzu średniowiecznym - Zawiszy Czarnym z Garbowa.

 Klasa 6: O codzienności niebanalnie ("Ballada o zejściu do sklepu").

 Klasa 6: Teatrzyk "Zielona Gęś" - w świecie groteski. 

Język angielski

 Klasa 4: Furniture - consolidation (Meble - utrwalenie wiadomości).

 Klasa 4: Ocena zdobytych umiejętności.

 Klasa I: Opis wydarzeń z przeszłości. Chronologia zdarzeń - HOSPITACJA DIAGNOZUJĄCA. Prezentacja do lekcji.


Historia

 Klasa 4: Czytamy mapę i plan.

 Klasa 6: Widmo dyktatorów. 

Przyroda

 Klasa 4: Wyszukiwanie informacji na temat wskazanych przez nauczyciela chorób zakaźnych.

 Klasa 5: Jakie zmiany zachodzą w okresie dojrzewania?

 Klasa 6: Ile przyrody w mojej głowie, tyle się po lekcji dowiem - HOSPITACJA DIAGNOZUJĄCA Prezentacja do lekcji.
Zał
ączniki do lekcji: 1) Kierunki; 2) Mapa pogody; 3) Mapa Katowic; 4) Krzyżówka.

 

 Klasa 6: Krajobraz tajgi i tundry. 

Matematyka

 Klasa 4: Ułamki zwykłe na osi liczbowej.

 Klasa 4: Punkty, proste i odcinki.

 Klasa 4: Cyfry rzymskie.

 Klasa 6: Dodawanie i odejmowanie liczb wymiernych.

 Klasa 6: Prostopadłościany i sześciany.

 Klasa 6: Rozpoznawanie figur przestrzennych. 

Plastyka

 Klasa 5: Wśród greckich świątyń i posągów.

 Klasa 5: Wehikuł czasu do prehistorii. 

Technika

 Klasa 5: Korzystanie ze środków komunikacji publicznej.

 Klasa 5: Prawie wszystko o rowerze.

{tab Wykorzystanie TIK-u na lekcjach|red}

  • Szkoła Podstawowa nr 58 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Katowicach

Afazja

YouTube Sport

YouTube channel

Facebook

Archiwum Galerii

Blog świetlicy

Blog SKO

Dziennik elektroniczny

Rekrutacja

Mapa witryny

Odwiedzający

7931525
DzisiajDzisiaj1156
WczorajWczoraj1980
W tym tygodniuW tym tygodniu1156
W tym miesiącuW tym miesiącu91023
OgółemOgółem7931525

Właśnie teraz

Odwiedza nas 287 gości oraz 0 użytkowników.

Logowanie