W ramach realizacji wyżej wymienionego cyklu 15 marca 2016 odbyły się kolejne zajęcia integrujące klasy 2d i 3c pod intrygującym tytułem: „Jaki jest kisiel?”.
Miały one na celu:
- utrwalenie nazewnictwa trzech form gramatycznych( przymiotnik, czasownik i rzeczownik)
- usprawnienie motoryki małej
- poszerzenie słownictwa czynnego i biernego uczniów
- ukształtowanie umiejętności uświadamiania sobie różnorodnych form doświadczania zmysłowego
- trening umiejętności społecznych w obszarze rozumienia i precyzyjnego wykonywania poleceń oraz prowadzenia działań zgodnie z instrukcją.
Po uzyskaniu pisemnej zgody rodziców uczniowie realizowali zamierzone przez nauczycieli cele w formie zabawy polegającej na wyborze i przyrządzeniu kisielu zgodnie z instrukcją oraz bieżącymi wskazówkami prowadzących.
Uwzględniając potrzeby uczniów zajęcia prowadzone były metodami rewalidacyjnymi z zastosowaniem elementów treningu logopedycznego.
Uczniowie klas 2d i 3c z wielkim zaangażowaniem realizowali proponowane ćwiczenia, dzielili się wrażeniami i utrwalali wcześniej zdobytą wiedzę metodami doświadczalnymi.
Opracowały: mgr D. Michalewicz, mgr B. Gawlas