W ramach realizacji wyżej wymienionego cyklu 15 marca 2016 odbyły się kolejne zajęcia integrujące klasy 2d i 3c pod intrygującym tytułem: „Jaki jest kisiel?”.

 

Miały one na celu:

  • utrwalenie nazewnictwa trzech form gramatycznych( przymiotnik, czasownik i rzeczownik)
  • usprawnienie motoryki małej
  • poszerzenie słownictwa czynnego i biernego uczniów
  • ukształtowanie umiejętności uświadamiania sobie różnorodnych form doświadczania zmysłowego
  • trening umiejętności społecznych w obszarze rozumienia i precyzyjnego wykonywania poleceń oraz prowadzenia działań zgodnie z instrukcją.

Po uzyskaniu pisemnej zgody rodziców uczniowie realizowali zamierzone przez nauczycieli cele w formie zabawy polegającej na wyborze i przyrządzeniu kisielu zgodnie z instrukcją oraz bieżącymi wskazówkami prowadzących.

Uwzględniając potrzeby uczniów zajęcia prowadzone były metodami rewalidacyjnymi z zastosowaniem elementów treningu logopedycznego.

  

Uczniowie klas 2d i 3c z wielkim zaangażowaniem realizowali proponowane ćwiczenia, dzielili się wrażeniami i utrwalali wcześniej zdobytą wiedzę metodami doświadczalnymi.

 

Opracowały: mgr D. Michalewicz, mgr B. Gawlas